sunnuntai 5. huhtikuuta 2009


I-HAH:n kisat 4.4.2009

Kisat olivat Messukeskuksessa PetExpon yhteydessä. Halusin treenata omaa ja koirieni keskittymistä tuollaisessa kisatilanteessa, ja siksi osallistuin kisoihin, vaikka tarjolla olikin vain yksi kisa/luokka. Osallistujia oli tosi vähän, mutta ei se meitä haitannut. Hipun rata oli mukava, oikeastaan melko helppo ja meno oli sujuvaa. Ainoastaan mun valssi ennen rengasta on melko kökkö. En kuitenkaan edes onnistunut söhläämään keppejä, vaikka olin kyllä ihan liian lähellä Hippua. Tulokseksi saimme -0,19 ja tulimme toiseksi. Tämä oli Hipun ensimmäinen (nousu)nolla kakkosissa. Vielä, kun saadaan treenattua lisää vauhtia ja estevarmuutta, niin hyvä tulee... Hipun rata:



Nyytinkin rata oli tosi kiva, mutta se pentele varasti lähdössä, enkä taaskaan älynyt palauttaa sitä. Nyyti on nyt varastanut kaksi kertaa lyhyen ajan sisällä, täytyypä laittaa asia tehotreenaukseen. Varastamisen takia alku oli hieman sähläystä, mutta loppu meni hyvin eikä ollut ratavirheitä. Yliaikaa oli 1,86, mutta Nyyti vaikutti hieman uupuneelta eikä mun mielestä mennyt samaa vauhtia kuin yleensä. Sijoituimme toiseksi. Seuraavat kisat sitten pääsiäismaanantaina.


2 kommenttia:

  1. Hienon näköistä menoa teillä oli, pikkasen olen kade kun olet itse niin varman oloinen siitä mitä radalla teet. Toisin kuin minä...
    Onnea vielä nollasta!

    -Ina-

    VastaaPoista