tiistai 3. maaliskuuta 2009

Teemu Linnan treenit 28.2.2009

Mä jännitin vähän näitä treenejä, koska kahtena aikaisempana kertana Teemun treeneissä olen ollut todella surkea. Tällä kertaa päätin tsempata. Rataan saimme tutustua viisi minuuttia, ja sen jälkeen meidän jokaisen piti silmät kiinni piirtää (ilmassa) rata. Mä menin ihan puihin, enkä muistanut kuin viisi estettä. Mun pitää kyllä yleensäkin rataantutustumisen jälkeen tuijottaa rataa hetken aikaa, jotta muistan sen. Mun vuoro oli viimeisenä, ja mulle jäi vain n. 10 minuuttia aikaa treenaamiseen. Sen käytimme kyllä erittäin tehokkaasti. Aluksi mun piti silmät kiinni mennä mielessä rata, se sujui ihan ok. 10. esteelle rata sujui hyvin, mutta sitten mun ote hellitti ja tein virheen. Teemun treeneissä rata mennään loppuun saakka, vaikka tulee virhe, ja se on minusta hyvä. Toisellakkin kerralla tein samassa kohdassa virheen. Käytiin myös läpi 17-20 ja sitten sain vielä lisäaikaa, jotta sain tehtyä radan vielä kolmannen kerran. Olin itse aika hengästynyt, mutta Teemu pakotti tekemään tarkkaa työtä, ja saimme nollaradan. Nyyti toimi todella hyvin! Teemun mielestä olemme molemmat edistyneet, joka oli mukava kuulla. Minun täytyy tästä lähtien tutustua rataan paremmin, tehdä enemmän mielikuvaharjoituksia ja muistaa ohjata JOKAINEN este tarkasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti