keskiviikko 21. tammikuuta 2009

Pete Huotarin treenit Keravalla 17.1.

Olen aina ihmetellyt, miksi Nyyti jää niin usein mun selän taakse eikä tule sieltä edelle, nyt sekin selvisi: minä jätän koiran "mukavuusalueen" ulkopuolelle, jolloin siitä tuntuu, että emme tee enää yhdessä hommia. Siksi Nyyti haukkuu mun perässä. Pete opetti, että kun kädet levittää sivulle, niin koiran täytyy "mahtua syliin". Tajusin idean, mutta sen toteuttaminen ei ollutkaan niin helppoa. Tätä täytyy siis harjoitella!

Radan alun, esteet 1-8, sain menemään melko hyvin, mutta sitten herpaannun kepeille viennissä ja Nyyti loikkasi ensin viereisen hypyn. Keppien jälkeinen hyppy, 10, oli aluksi vähän hankala, mutta esteelle 15 meni sitten melko hyvin, kunnes unohdin taas Nyytin kyydistä ja vein väärään putkeen. Hieman harjoittelua putkilla, ja loppukin meni hyvin. Etenkin sylinkäännös putkelta(19) hypylle (20) onnistui hyvin.


Olin erittäin tyytyväinen treeneihin. Tätä täytyy sulatella.




Ratakuva lainattu Almalta: http://almavc.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti